Wednesday, December 31, 2008

2009


  1. hari ini 1 januari 2009..
  2. 2008 telah meninggalkan dengan penuh episod suka dan duka dalam diri ku ini..
  3. yang manis semuanya ku terima dengan penuh kesyukuran..
  4. yang pahit semuanya ku telan dengan keredhaan..
  5. sungguhnya,pengalaman menempuhi jalan kehidupan dalam 2008 benar2 menguji ketabahan diri dan kematangan jiwa dalam menghadapi segala cabaran
  6. tiga bulan yang pertama aku lalui dengan penuh harapan dan cita2.berharap agar impian dicipta sentiasa teguh dan utuh.
  7. tiga bulan pertengahannya aku lalui dengan penuh cabaran dan liku2.hanya ketabahan menjadi senjata menghalang diri dari menyerah kalah.
  8. tiga bulan yang terakhir aku lalui dengan keredhaan dan kekuatan.Allah telah menunjukkan yang terbaik untuk diri ini.mungkin ini yang aku cari selama ini.
  9. kadang2 betol jugak pe yang kadang2 orang katekan,bukan semua yang kita mahukan adalah yang terbaik untuk diri kita.hanya Allah yang lebih mengetahui atas kesempurnaannya.
  10. harapan aku,agar perjalanan beribu langkah untuk tahun 2009 ini bakal menjadi titik tolak dalam diri ini menjadi yang lebih baik.
  11. kepada yang sentiasa di sisi,aku ucapkan terima kasih.sokongan yang diberi dalam memberi kekuatan untuk diriku benar2 membantu.
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

0 comments:

Voltar Avançar Inicio
 
','top','0px','left','0px','123456','150','150','transparent','ffffff');