Thursday, January 22, 2009

gong xi fa cai



  1. sok pagi da nak kene balik seremban
  2. cuti raya cina da kembali,di buat sekali ngan cuti midsem
  3. bagus jugak 2,xdela nanti aku slalu sgt balik umah
  4. perjalanan balik sok mengambil masa lebih kurang 4jam,250km,yang lebih penting dengan motosikal sahaja
  5. itulah kenderaan aku sepanjang study kat ump,gambang ni,sebuah tempat yang tak pernah aku terpikir akan aku diami selama beberapa tahun ini
  6. cuti kali ini xdela lame sgt,cumanya banyak yang dilaksanakan kat seremban,bandar tempat tumpah darah..haha..
  7. pada semua,cuti kali ini pastikan lebih baik daripada cuti2 sebelum ini..haha
  8. pada member2 cine,gong xi fa cai,sing ning kuay ler..
  9. doakan aku selamat dalam perjalanan pagi esok..
~salam~
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

4 comments:

tetsuko87 said...

saje la tu wat sampai 9 perkara je..
besa alang2 tu,cukup kan la 10 perkara..
nk kne tambah la ni..
mehla saya tambahkan..

10. cuti kali ni gak aku melanjak lagi satu umur ke atas dari sekarang yaitu 31..oopppsss!!!..silap..masih muda...22tahun..harap maklum..sesape yg da bace tolong la bagi hadiah bufday kat saya..time kasih..

p/s; u owe me 1 bcoz i helped u wrote the number 10..

huhuahuahua

mask said...

aktif anda ber blog?? hehe

gadafi said...

Bese2 jer

::sYieQo:: said...

g0ng xi fa chai!!

Voltar Avançar Inicio
 
','top','0px','left','0px','123456','150','150','transparent','ffffff');