Friday, February 13, 2009

minggu-minggu diseksa

  1. kalau minggu lepas aku sibuk dengan kelasnya,interview lecturer,assignment yang tak pernah aku paham bila aku wat,kelas waktu malam ngan pm zul(dekan kimia),dan macam2 lagi.
  2. start hari isnin ri2 aku da bajek,aku nak rilek sket mggu ni,xnak serabut2 cam mggu lepas,tapi xdapat gak.hari isnin lepas waktu kelas aku ngan kawan2 bertungkus lumus menyiapkan assignment unit operation 2,pagi selasa nak kena anta,malam 2 la baru nak siapkan,yang wat sendiri 2,3 soalan je,yang len copy saje..haha..tapi tym copy 2 fahamkan la jugak..nasib bek de kawan2 tolong.
  3. minggu ni sangat gila la untuk aku.dari isnin sampai jumaat ni,aku xterasa langsung masa tu berjalan,hari terus berganti.sememangnya minggu ini aku disibukkan dengan kerja sebagai seorang student u.
  4. pagi selasa nya,bile tengah semangat nak anta assignment,bleh plak lecturer kami,en zul kate hantar besok nya plak,time test..em,macam2 la plak..ok gak sebab tym2 aku xsiap pon lagi assignment 2.
  5. selasa pagi tu,trus pegi library kene cari buku rujukan untuk subjek english kitorang sem ni,cari bukunya kejap,lepak nye lame.ok jugak,lagipun xpernah lagi g library baru ump ni.besar beb,ruang pon lebih luas.bagus..pas2 kene dgr taklimat daripada staf kat c2,pasal cara nak access e-library la,nk cr maklumat pasal thesis la.yela,da subjek english(PROPOSAL WRITING) kitorang sem ni pon untuk fokus cara cmne nak wat thesis utk psm nnt.
  6. rabu plak,dengan malam b4 2 xcukup tdo,g klas grafik dengan penuh kesayuan..bukan sebab de orang mati,tapi mata ni sayu..petang 2 sepatutnya test unit op kol 4,tapi leh plak dpt call die nak wat kol 1.30.gile tol.baru bajet2 nak tdo,xdpat plak.seperti yang diramalkan,test petang 2 sgt susah.2soklan,leh jwab 1 je,aku engat aku sorang je.yang len pon same je.haha..
  7. petang 2,trus g men bola,nak lepas tension la konon,xjugak..da la men bola xabes2 kaki aku kene pakuk ngan dak2 ni,nak wat cmne..bola tetap bola,kalau xtahan sakit men bola bek maen snuker ke,men game kat umah..
  8. khamis,hari2 aku dihabeskan ngan melepak je kat umah..td tym tengahari sedar2 bibir de ulser,lidah de ulser,sangat panas tym2,2la gambang,tempat paling kering penah aku tinggal..sepanjang ari berpeluh sampai la malam.
  9. jumaat pagi da xgi klas,nak pegi cmne,dak2 umah aku sorang pon xpegi.mestila xsemangat aku nak g..da la sorang2 nt,aku ni kan pemalu..huahua..pas solat jumaat,trus balik nak studi PCI(process control and instrumentation),belek2 nota,spatah haram xpaham..nape la aku kene blaja subjek ni,nape la subjek ni die xwat jadi subjek elektif,kalo x cmfrm aku xkan amek nye..malam test,seperti biasa subjek ni terus menghantui hidup aku,dlam kuliah ke,tutorial ke,mahupun test..da macam hantu puaka niyang rapik plak..mane2 aku pegi mesti nak kaco..
  10. mggu depan de test lagi,OSH and Grafik..jangan la 2subjek ni pon nak jadi hantu jugak..harapan yang same,jangan serabut lagi mggu depan..
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

1 comments:

Zulaika Rusli said...

sabar eh mr.ascaris..
hidup sbg mahasiswa memang camtu..
tp saya tau,awak mampu menjalaninya..
jangan serabut...
tarik nafas dalam2,tahan,lepaskan...
jangan tahan satgi terkentut lak..
hehhehe
well..gudluck in ur next paper..
wish u all da best..

Voltar Avançar Inicio
 
','top','0px','left','0px','123456','150','150','transparent','ffffff');