Monday, April 27, 2009

poning...

di saat tangan aku sibuk menaip ni,totally keadaan aku cam xbetol je...arini kehidupan bermula ngan final exam cre 2,aku terlambat amek subjek ni 1sem drpd member2 bkc len..sumenye dek kerana nasib malang menimpa tym 1st year dulu..nak wat cmne,itu la akibatnye degil ngan en zuberi(hitler) yang ajar aku eng math2 dulu..sampai ke tahun 3 ni masalah nye berlarutan..

pas abes exam,rase menyesal gile plak,sangkut separuh jalan soklan (2)..aku da studi soklan 2 malam td,tp sebabkan dak2 ni hasut aku kate xyah studi soklan 2,sebabnye da penah kuar tym test 2 dulu,so aku pon xstudi la,,tibe2 bleh plak die kuar balik tym final exam ni..lecterur ni plak,cm xde idea nk wat soklan len ke..hantu sungguh..nasib la soklan len leh je jawab..

balik umah,makan kenyang2,pas zohor trus aku tdo..even cuaca tym2 memang panas yang amat,aku xpedulik,da la malam 2 xtdo,mentelaah cre 2,siap menyalin toyol lg dlm buku,mentang2 la open book test,amek kesempatan la..xsampai sejam aku tdo,dak2 ni datang kejut bgun,,aku memang pantang r tgh tdo de dtg kejut dengan menjerit2 ni..nak je rase pijak dak2 ni,tp da member,rase kasih sayng 2 masih ade..hehe..

sumenye pasal hal umah sem depan..kk2 nak 1umah 8org je skg,b4 ni bleh je 1umah 7org,nth pe dasar pelik diorg x ni nak wat cm2 plak..da la umah aku ni 7org je..mane nak cari lg sorg join jd member umah ni..diorg ckp kalo xdpt cukup 8org,nt kne dok kk4,blok umah baru(ala2 umah kedai) ngan kemudahan lom tentu cukup lg..serabut nye kepala otak aku yg matok ni..da la matok,kene plak bgun2 tdo diajukan soklan2 yg berat cmni..mentang2 la aku ketua umah,sume nak letak beban akt aku dak2 ni..engat dpt gaji ke..

aku kuar bilik,g bebel2 kat sape2 je yg aku nampak,pas2 masuk bilik,sambung tido..tp kepala otak masih terpikir hal umah sem depan ni..cmne nak tdo kalo prob xsettle lg..argghhh,,pedulik r..baru nak lelap,1lagi masalh dtg,,,aku leh terpikir pasal champions league rabu malam khamis ni..da la pagi 2 aku de paper petrol..pg 2 kol 2.45am mu lwn arsenal plak..da la semifinal 2,men kat old trafford,,gile ke aku xtgk..kalo league game bleh lg aku skip,ni champions league,..hadoh...poning2..

skang ni da kol 11.41pm,kepala aku masih lagi pening,,mybe tdo terencat petang td la puncanya..malas da nak ngadap laptop ni,sakit mata..sebelum migrain aku dtg balik,bek aku telan panadol,sambung tdo..tym2 cmni la pikir kne kawen cepat,de gak org tolong picit kepala aku,nak suh rum8 aku dak saparudin ni picit,mmg xdela..lagipon kang org ckap aku ngan die ni gay nt susah plak..haha...lagu element kat laptop aku ni da lebih beratus kali ulang ni..

chalo..
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

4 comments:

cik hani said...

hehe..sian kawan aku mase sekolah rendah ni...
poning2.
haha..
pasal champions league tu..jangan la risau...MU leh menang punye(hahaha..mcm xcaye je aku ckp cmni..aku xsuke arsenal senanye..)

glory..glory..man united..

hehehehe...

Fieka said...

suh la kengkwn rekodkan..=)

Unknown said...

haha..
tula..
sape suh g bermanje ngn si puteri gunung angsi bedah..
hahahah...

gadafi said...

puteri gunung angsi yer..
da dokek 2 ngan kg ko kari..
2bukan puteri gunung angsi..
2 bini jin cite ahmad albab..

Voltar Avançar Inicio
 
','top','0px','left','0px','123456','150','150','transparent','ffffff');